250

Ügyintézés

Ezen az oldalon tájékozódhat hivatalunk szervezeti felépítéséről, a szervezeti egységek feladatairól, és az általuk intézett ügyekről, az ügyek leírásáról, a vezetők, és ügyintézők elérhetőségéről, illetve a hivatal fogadási rendjéről, valamint itt tesszük közzé az elektronikus információszabadságról szóló 2005. évi XC törvény által előírt adatokat is.

Telefon: 06-42/358-313
Fax: 06-42/358-313
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Pénzügy:- H-Cs: 8.00-16.00, P: 8.00-14.00
Munkaügy: - H-Cs: 8.00-16.00, P: 8.00-14.00
Anyakönyv, lakcímnyilvántartás: - H-Cs: 8.00-16.00, P: 8.00-14.00
Adó: - H-Cs: 8.00-16.00, P: 8.00-14.00

Szociális ügyek: - hetente szerdai napokon a járási hivatal hatáskörében járnak el
Gyámügy: - szerdai napokon: 10.00-11.00
Körjegyzőség: - szerdai napokon 8.00-12.00
Falugondnok szolgálat, idősek ellátása: - H-Cs: 8.00-16.00 P:8.00-14.00
Család- és gyermekjóléti szolgálat: - H-Cs: 8.00-16.00 P:8.00-14.00
Szociális gondozó: - H-P: 12.00-14.00
Orvosi ügyelet: - keddi, csütörtöki napokon
Védőnő: - keddi napokon, és szükség szerint