Ügyintézés
Ezen az oldalon tájékozódhat hivatalunk szervezeti felépítéséről, a szervezeti egységek feladatairól, és az általuk intézett ügyekről, az ügyek leírásáról, a vezetők, és ügyintézők elérhetőségéről, illetve a hivatal fogadási rendjéről, valamint itt tesszük közzé az elektronikus információszabadságról szóló 2005. évi XC törvény által előírt adatokat is.
Telefon: 06-42/358-313
Fax: 06-42/358-313
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Pénzügy:- H-Cs: 8.00-16.00, P: 8.00-14.00
Munkaügy: - H-Cs: 8.00-16.00, P: 8.00-14.00
Anyakönyv, lakcímnyilvántartás: - H-Cs: 8.00-16.00, P: 8.00-14.00
Adó: - H-Cs: 8.00-16.00, P: 8.00-14.00
Szociális ügyek: - hetente szerdai napokon a járási hivatal hatáskörében járnak el
Gyámügy: - szerdai napokon: 10.00-11.00
Körjegyzőség: - szerdai napokon 8.00-12.00
Falugondnok szolgálat, idősek ellátása: - H-Cs: 8.00-16.00 P:8.00-14.00
Család- és gyermekjóléti szolgálat: - H-Cs: 8.00-16.00 P:8.00-14.00
Szociális gondozó: - H-P: 12.00-14.00
Orvosi ügyelet: - keddi, csütörtöki napokon
Védőnő: - keddi napokon, és szükség szerint
Adónyomtatványok
Az alábbi oldalakon tekintheti meg vagy töltheti le az adóügyekkel kapcsolatos nyomtatványokat és űrlapokat.
Okmányügyi nyomtatványok
Az alábbi oldalakon tekintheti meg vagy töltheti le az okmány ügyekkel kapcsolatos nyomtatványokat és űrlapokat.